.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم در انتخابات با بصيرت به احمدي‌نژاد راي دادند

رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه سراسر كشور گفت: مردم در انتخابات با بصيرت به احمدي‌نژاد راي دادند. ‌


به گزارش فارس ، حجت‌‌الاسلام والمسلمين سيد رضا تقوي چهارشنبه شب در نشست با اعضاي ستاد نماز جمعه مركز استان مازندران اظهار داشت: انتخابات سرمايه عظيم ملت ايران شد كه سياستمداران مي‌توانند به برگزاري و حضور 40 ميليوني ملت در پاس صندوق‌هاي راي افتخار كنند.
وي تصريح كرد: متاسفانه عده‌اي تلخي‌هايي به وجود آوردند و انتخابات باشكوه را براي مردم تلخ كردند.
تقوي ادامه داد: خدا را شكر كه اينها رئيس جمهور نشدند.
وي با اشاره به اينكه رهبري همه را به قانون دعوت كرده است، خاطرنشان كرد: متاسفانه برخي‌ها با خارج از كشور و دشمنان اين نظام همنوايي كردند.
رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور با تاكيد بر اينكه چرا با عنوان خط امامي به مردم دروغ مي‌گوييد، تصريح كرد: سرلوحه خط امام تبعيت از ولي فقيه است.
وي با اشاره به اينكه آشوب‌ها بخش‌هايي از تهران را فلج كرده است، بيان داشت: جواب همه اين اعتراض‌ها با مراجعه به قانون حل و فصل خواهد شد.
تقوي اضافه كرد: شماها كه سازو كار انتخاباتي را قبول نداشتيد چرا ثبت نام كرديد، چطور با همين سازو كار وارد انتخابات شديد و الان كه نتيجه با شما نيست مردم را از روي وانت دعوت به حضور در خيابان مي‌كنيد.
وي راي قومي و قبيله‌اي كه ادعاي برخي‌ها است را غير قابل قبول دانست و گفت: احمدي‌نژاد دو دوره به تمام شهرهاي ايران سفر كرد، كار كرده است و زحمت كشيده است و بايد اعلام كرد كه مردم با بصيرت به احمدي‌نژاد راي دادند.
تقوي با تاكيد بر اينكه عده‌اي در اين انتخابات قصد عبور از احمدي‌نژاد و مسايل بالاتر را داشتند، تصريح كرد: جمع‌كردن اخلا‌لگران براي نظام كار ساده‌اي است.
رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه سراسر كشور تاكيد كرد: اين بزرگ‌ترين خيانت به نظام است كه عده‌اي مردم را به جلوي نيروي انتظامي، بسيج و سپاه انداختند.
وي اضافه كرد: سردمداران اغتشاشات قصد داشتند كه آشوب‌ها را به استان‌ها بكشانند كه با هوشياري مردم و مسئولان اين توطئه‌ها خنثي شد.
تقوي مقام معظم رهبري را فصل‌الخطاب و محور دانست و بيان داشت: در اين برهه حساس مشخص شده است كه چه كسي ولايت‌مدار است.
وي با اشاره به اينكه آمريكا 17 دستور براي انقلاب مخملي صادر كرده است، افزود: انقلاب مخملي در ايران از نوع سبز در حال اجرا بود.
اين مسئول با اشاره به اينكه دامن فتنه در حال جمع شدن است، اظهار داشت: ولايت ركن نظام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.